معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران...
سرخط خبرها

وقوع ۲ انفجار در ولایت بغلان افغانستان (۷ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۷۲۶۴
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
وقوع ۲ انفجار در ولایت بغلان افغانستان (۷ آذر ۱۴۰۲)
رسانه‌های افغانستان از وقوع ۲ انفجار در ولایت بغلان در این کشور خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه تلویزیونی طلوع هم اکنون با انتشار پیامی در کانال تلگرام خود از وقوع ۲ انفجار در ولایت بغلان واقع در افغانستان خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، منابع محلی ولایت بغلان وقوع ۲ انفجار در مرکز این ولایت را تأیید می‌کنند.

این انفجار‌ها حوالی ساعت ۱۹:۰۰ سه شنبه شب در منطقه ششصد کوتی و منطقه بلاک‌ها از نواحی شهر پلخمری رخ داده است.

تا کنون نوع و تلفات احتمالی این انفجار‌ها مشخص نیست.

همچنین هیچ فرد یا گروهی مسوولیت این حوادث را برعهده نگرفته است.

تاکنون اطلاعات و اخبار بیشتری در این باره رسانه‌ای نشده است و مقامات دولت محلی طالبان در افغانستان هم در این باره اظهارنظری نکرده اند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->